"Учитель року": атмосфера змагань дружня
У Миколаєві триває фінал Всеукраїнського конкурсу "Учитель року".
Графік конкурсних змагань достатньо напружений, про це розповідають конкурсанти і члени журі.
Але у цьому є певні переваги - наприклад, не втрачається тонус змагання, - розповідає Олена Артеменко, член журі в номінації "Українська мова та література".
"Усі випробування логічно пов’язані між собою. "Самоаналіз" передбачає критичну оцінку власної роботи під час конкурсного уроку. А творчий освітній проект допомагає педагогам розкрити свій досвід та презентувати нові ідеї, - говорить вона. - Вдалий самоаналіз уроку має бути об’єктивним і критичним.
Якщо вчитель буде максимально відвертим, це зараховуватиметься лише на користь: журі побачить, що він розуміє і аналізує свої помилки. До речі, під час "самоаналізу" декому з учасників вдалося покращити враження журі від конкурсного уроку, пояснити його окремі моменти. Звичайно ж, на оцінку у відомості це не вплинуло".
Конкурс проводиться відкрито. Відомості з результатами та відео конкурсних випробувань щодня розміщуються на сайті МОН у розділі "Учитель року - 2015".
Також ці матеріали доступні для перегляду на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
"Фінал усеукраїнського конкурсу "Учитель року" - це велика відповідальність. Тож ми прагнемо створити всі необхідні умови, аби конкурсанти змогли і підготуватися до уроку і провести його на високому рівні, - зазначив Сергій Бережний, директор Першої української гімназії імені Миколи Аркаса. - Сьогодні конкурсні уроки проводять найкращі вчителі-правознавці. Я вже поцікавився: наші гімназисти в захваті від уроків!".
Учасники також радо діляться враженнями: "У дев’ятому класі проводили урок на тему: "Закон і підзаконні акти", в одинадцятому - "Державний лад. Форми територіального устрою та політичного режиму".
Це ті теми, які діти мали б вивчати за календарним планом, - розповідають фіналісти в номінації "Правознавство" Наталія Нестерук, Тетяна Кульчицька та Андрій Бекас.
- Діти дуже активні, креативні й творчі. З ними було легко працювати, вони одразу ж відгукувалися - відповідали на запитання. І не дуже переймалися наявністю відеокамер".
джерело: mon.gov.ua
Графік конкурсних змагань достатньо напружений, про це розповідають конкурсанти і члени журі.
Але у цьому є певні переваги - наприклад, не втрачається тонус змагання, - розповідає Олена Артеменко, член журі в номінації "Українська мова та література".
"Усі випробування логічно пов’язані між собою. "Самоаналіз" передбачає критичну оцінку власної роботи під час конкурсного уроку. А творчий освітній проект допомагає педагогам розкрити свій досвід та презентувати нові ідеї, - говорить вона. - Вдалий самоаналіз уроку має бути об’єктивним і критичним.
Якщо вчитель буде максимально відвертим, це зараховуватиметься лише на користь: журі побачить, що він розуміє і аналізує свої помилки. До речі, під час "самоаналізу" декому з учасників вдалося покращити враження журі від конкурсного уроку, пояснити його окремі моменти. Звичайно ж, на оцінку у відомості це не вплинуло".
Конкурс проводиться відкрито. Відомості з результатами та відео конкурсних випробувань щодня розміщуються на сайті МОН у розділі "Учитель року - 2015".
Також ці матеріали доступні для перегляду на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
"Фінал усеукраїнського конкурсу "Учитель року" - це велика відповідальність. Тож ми прагнемо створити всі необхідні умови, аби конкурсанти змогли і підготуватися до уроку і провести його на високому рівні, - зазначив Сергій Бережний, директор Першої української гімназії імені Миколи Аркаса. - Сьогодні конкурсні уроки проводять найкращі вчителі-правознавці. Я вже поцікавився: наші гімназисти в захваті від уроків!".
Учасники також радо діляться враженнями: "У дев’ятому класі проводили урок на тему: "Закон і підзаконні акти", в одинадцятому - "Державний лад. Форми територіального устрою та політичного режиму".
Це ті теми, які діти мали б вивчати за календарним планом, - розповідають фіналісти в номінації "Правознавство" Наталія Нестерук, Тетяна Кульчицька та Андрій Бекас.
- Діти дуже активні, креативні й творчі. З ними було легко працювати, вони одразу ж відгукувалися - відповідали на запитання. І не дуже переймалися наявністю відеокамер".
джерело: mon.gov.ua
30.09.2015 | Теги: рынок образования |
Комментарии к новости «"Учитель року": атмосфера змагань дружня»
Добавить комментарий | ↑ в начало |