Юмористические произведения

Украинская литература 6 класс
Юмористическое и сатирическое изображение. Жанровое разнообразие юмористических произведений (анекдоты, байки, улыбки, юморески, песенки и др.). Большая роль юмора в жизни украинский.
Леонид Глебов. "Щука", "Муха и Пчела", "Лягушка и Вол"
Выдающийся украинский баснописец, поэт.
Обличительная и поучительная направленность басен писателя. Построение басни.
По окончанию изучения темы:
Понимать роль юмора в жизни украинцев. Уметь назвать жанры юмористических произведений. Рассказать об особенностях построения басни.
Выразительно и вдумчиво читать произведения Л. Глебова, комментировать их скрытый смысл. Уметь выделить основную мысль каждой басни, объяснить аллегорические образы.
Уметь сопоставлять описанное в баснях с сегодняшней реальной жизни.
Выучить наизусть: "Щука".
Осознание важности самокритичного взгляда для успешной жизнедеятельности человека. Формирование жизнеутверждающего, оптимистического настроения, умение тактично реагировать на иронию, юмор.


Вам могут пригодиться:

Реферат: Детский смеховой фольклор

Реферат по украинской литературе

Дитячий анекдот побудований за принципом асоціації - нова ситуація співпадає чи не співпадає з уже відомим варіантом. Запозичуючи усім відому казкову основу, діти запропонували свій розвиток подій, який відповідає цьому жанру. Пародіюючи казковий сюжет, дитячий анекдот „переніс” його у сучасне життя і відтворив побутову сценку, яка має вже абсолютно інше звучання. Так, гумористичні пародії у фольк...

Реферат: Отражение этнических стереотипов в тексте анекдотов

Реферат по украинской литературе

Выбор анекдота в качестве объекта исследования обусловлен возросшим интересом в современной лингвистике к национально-культурным особенностям текстов прецедентного жанра. В рамках данной работы был выполнен лингвокультурный анализ этнических анекдотов на английском и французском языках, целью которого было выявление специфики национального характера и языковой картины мира, в основу которых положе...

Реферат: Народная усмишка

Реферат по украинской литературе

Тема. Людське «Я». Горда гуска (Народна усмішка). Мета: продовжувати формувати уявлення про різноманітні прояви життя, про людські достоїнства і недоліки; учити адекватно оцінювати себе, свої вчинки; виховувати прагнення до саморозвитку; моделювати життєві ситуації і вчити знаходити вихід із них, робити висновки. Обладнання: маски до казки «Без чого не можна жити», аркуші-за-готівки для опису св...

Реферат: Античные байки

Реферат по украинской литературе

Іншими словами: байка - коротка прозаїчна чи віршована розповідь, у якій діють символічні персонажі, що втілюють різні людські типи й ілюструють принципи моралі або практичної доцільності. Моральний урок або міститься в самому оповіданні, або може бути прямо сформульований в особливому, окремому від нього міркуванні. Дійовими особами найчастіше є тварини, але іноді людські істоти, чи неживі пред...

Реферат: Место юмора в украинской культуре

Реферат по украинской литературе

Новий етап у розвитку сміхової культури започаткував Іван Котляревський. Своєрідність його «Енеїди» проявляється в широкому використанні бурлескної традиції XVIII століття. Спираючись на досвід своїх здебільшого анонімних попередників, Котляревський підноситься до сатиричного викриття суперечностей феодально-кріпосницької системи в Російській імперії. Саме тому, як зазначають дослідники, Котляревс...

Реферат: Чувство юмора у старших дошкольников

Реферат по украинской литературе

Враховуючи, що моральною основою почуття гумору є життєрадісність, гуманність, товариськість, доброзичливість, тактовність, комунікабельність, вміння безконфліктно контактувати, виявляти увагу, справедливість, ці якості були покладені нами в основу спостереження за особливостями почуття гумору у старших дошкільників. Процес виховання почуття гумору був спрямований на те, щоб сприяти розумінню сут...

Реферат: Юмористическая реклама

Реферат по украинской литературе

За останніми даними американських дослідників, гумористична реклама становить від 10 до 30 відсотків обсягів усієї реклами США. Незважаючи на те, що в Україні поки що таких підрахунків не проводили, і в нас гумор потроху приходить у рекламну сферу. Такий обсяг гумористичної реклами може свідчити лише про одне – про її дієвість. Проте, рекламні дослідження показали, що гумор доречний тільки в певни...