Школа IT продажів і маркетингу "Conformato"

Адреса: м. Київ, вул. Деміївська, 30б
м. Харків, вул. Тобольська, 29
пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ: +38 (099) 662-8772, +38 (095) 158-6444
пїЅпїЅпїЅпїЅ: www.conformato.com
пїЅпїЅпїЅ: навчання по скайпу, за допомогою вебінарів
  Відправити повідомлення


Інформація про заклад:
Практика, перевірені кейси, цінні знання та відпрацювання навичок.

Ми вам допоможемо поліпшити свої здібності в продажах IT послуг і підвищити свою вартість на ринку праці:
- лідогенераціі;
- "Холодні" і "теплі" дзвінки;
- робота з запереченнями, пресингом, агресією;
- керування продажами;
- динаміка ролей і багато іншого.

Ми навчаємо практичним навичкам менеджерів з продажу в IT - на міжнародному ринку і на ринку країн СНД, як для продуктових компаній, так і для сервісних.

Компанія в цифрах:
- навчили 244 осіб в Україні, Росії, Білорусі, Польщі, Чорногорії;
- провели 389 навчальних годин;
- перевірили 2098 домашніх завдань;
- провели 58 вебінарів;
- організували 2 онлайн-конференції на 50 доповідей;
- провели 14 бізнес-сніданків;
- виступили з 48 доповідями на конференціях і семінарах з IT продажу та маркетингу.

Напрями навчання:
- онлайн + оффлайн курс для IT sales менеджерів і "Холодні" IT продажі: листи, дзвінки, LinkedIn ";
- курс, сфокусований на продажу в ніші "холодних" листів, дзвінків і професійних соціальних мереж (LinkedIn, Xing)

Тривалість навчання:
- 16 онлайн-занять + 3 оффлайн

Вартість навчання:
є 3 пакети цін, які залежать від часу оплати та додаткових умов

Акції та знижки:
при ранній реєстрації

Додаткова інформація


В IT сфері Анастасія Новікова вже 9 років, а Євген Ковалик - 13 років. Тренери керують компаніями і навчають інших якісній роботі. Вони структурували свої підходи і методи з продажу через "холодні" email, дзвінки і LinkedIn.

Курс повністю складається з прикладів, шаблонів і алгоритмів, які використовують наші тренери-практики в роботі зараз. Ви зможете адаптувати весь матеріал під свій продукт або послугу. А Євген та Анастасія допоможуть і проконсультують, як поліпшити результат.

Отже, програма курсу - це 16 занять по 3 години і 51 тема.

1 блок - Ключова інформація про цільову аудиторію
- Критерії для сегментації цільової аудиторії.
- Наскільки детально треба опрацьовувати сегмент?
- Стратегії пошуку ЛПР.
- Модулі та сайти для ефективного пошуку ЛПР.
- Як правильно визначити контактну особу з вашого продукту або послуги?

2 блок - Пишемо "холодний" лист
- Оптимальний час для відправки email.
- Варіанти оформлення тексту.

Що в структурі:
- Визначаємо актуальність теми для клієнта.
- Чи варто писати про "біль" клієнта в темі email?
- Тема листа і персоналізація.
- Робочі шаблони тем.
- Встановлюємо довіру з перших фраз. Шаблони.
- Описуємо вашу цінність і не нав'язуємося.
- Показуємо вигоду продукту / послуги в 1-му email.
- Приклади і формулювання питань клієнта.
- Приклади і аналіз текстів.
- Вибудовуємо ланцюжки email.

3 блок - "Холодні" дзвінки на результат.
- Як усунути в перші секунди розмови стереотип "зараз будуть впарювати"?
- Розвиваємо навички для ефективного розмови з клієнтом.
- Фрази довірчого спілкування.
- Опрацьовуємо відмовки.
- Варіанти відпрацювання заперечень.
- Способи "проходу" секретаря.
- Шаблони і приклади розмови.
- Складаємо скрипти дзвінка.
- Фінти розмови.

4 блок - Використовуємо Social Selling
- Варіанти відповіді на вхідний запит / повідомлення.
- Чим відрізняються "холодні" email від "холодних" повідомлень з соціальних мережах?
- Скрипти та шаблони повідомлень для social selling.

5 блок - Відповідаємо на вхідний дзвінок
- Обов'язкові маркетингові питання.
- Формулювання відповідей і ініціатива в розмові.
- Збір контактів протягом діалогу.

6 блок - Облік і аналітика продажів
- Критерії вибору CRM системи.
- Приклади і аналіз корисного софта для роботи.
- Складаємо KPI для своєї роботи.

7 блок - Як обробляти вхідну заявку
- Яка мета першого email?
- Формулювання відповідей на питання клієнта.
- Заборонені теми першого email.
- Задаємо клієнту правильні питання.
- Шаблони і аналіз текстів

8 блок - Пишемо Follow ups
- Види і особливості Follow ups.
- Робочі приклади Follow ups.
- Використовуємо відкриті джерела для Follow ups.
- Особливості переговорів по email

9 блок - Вибудовуємо стратегію:
- Правила "small talk".
- "Дослідження". Приклади і результати.
- Впроваджуємо вебінари
- Вибудовуємо модель "Front-end і Ваck-end" продажу.
- Види Front-end.
- Продаємо на конференціях.
- Стратегії, які поєднують: email, дзвінок, повідомлення та пости в соціальних мережах.

Школа IT продажів і маркетингу "Conformato" розміщується в наступних розділах:
- Курси маркетингу та реклами дистанційно

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ: пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ. пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ.


пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ







Відгуки користувачів: Школа IT продажів і маркетингу "Conformato"




Додати коментар ↑ на початок