На колегії МОН обговорено проведення ЗНО 2016
3 липня 2015 року відбулося засідання колегії Міністерства освіти і науки України, на якому обговорили питання щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання у 2016 році.
На думку директора Українського центру оцінювання якості освіти Ігоря Лікарчука, треба вирішити декілька важливих питань.
По-перше, зробити Державну підсумкову атестацію у формі ЗНО в двох формах складності: для спеціалізованих шкіл (ліцеї, гімназії тощо) та загальних шкіл.
А по-друге, зробити Державну підсумкову атестацію у формі ЗНО з іноземної мови для всіх випускників загальноосвітніх навчальних закладів, а також з математики або історії України на вибір.
За словами директора Українського центру оцінювання якості освіти, цього року вперше визначали пороговий бал, "склав - не склав".
"Цього року пороговий бал не перейшло 8,3% всіх, хто складав тест з української мови та літератури, а це 23 тисячі осіб",- повідомив Ігор Лікарчук.
Директор Українського центру оцінювання якості освіти зазаначив, що саме впровадження тестів двох рівнів складності допоможе вирішити проблему порогового балу. Адже знання випускників ліцеїв та загальних шкіл дещо відрізняються.
"Ми беремо на себе відповідальну роботу - зробити тести з математики, іноземної мови та історії України двох рівнів складності",- підсумував директор Українського центру оцінювання якості освіти.
джерело: www.mon.gov.ua
На думку директора Українського центру оцінювання якості освіти Ігоря Лікарчука, треба вирішити декілька важливих питань.
По-перше, зробити Державну підсумкову атестацію у формі ЗНО в двох формах складності: для спеціалізованих шкіл (ліцеї, гімназії тощо) та загальних шкіл.
А по-друге, зробити Державну підсумкову атестацію у формі ЗНО з іноземної мови для всіх випускників загальноосвітніх навчальних закладів, а також з математики або історії України на вибір.
За словами директора Українського центру оцінювання якості освіти, цього року вперше визначали пороговий бал, "склав - не склав".
"Цього року пороговий бал не перейшло 8,3% всіх, хто складав тест з української мови та літератури, а це 23 тисячі осіб",- повідомив Ігор Лікарчук.
Директор Українського центру оцінювання якості освіти зазаначив, що саме впровадження тестів двох рівнів складності допоможе вирішити проблему порогового балу. Адже знання випускників ліцеїв та загальних шкіл дещо відрізняються.
"Ми беремо на себе відповідальну роботу - зробити тести з математики, іноземної мови та історії України двох рівнів складності",- підсумував директор Українського центру оцінювання якості освіти.
джерело: www.mon.gov.ua
06.07.2015 | Теги: рынок образования, тенденции |
Комментарии к новости «На колегії МОН обговорено проведення ЗНО 2016»
Надежда
А як щодо тестiв з математики для профiльньх класiв (не з поглибленим вивченням математики, а саме профiльних)?
Додати коментар | ↑ на початок |