Створюючи спільні цінності: Nestle в Україні покращує якість життя та сприяє здоровому майбутньому
Чіткі зобов’язання перед суспільством, які втілюються в конкретних проектах заради розвитку України. Швейцарська компанія Nestle S.А., світовий лідер в галузі раціонального харчування і здорового способу життя представила звіт зі Створення спільних цінностей в Україні, що відображає прогрес, якого компанія досягла впродовж 2015-2016 років. Під час брифінгу директор Nestle в Україні та Молдові Ансгар Борнеманн та директор з управління персоналом, комунікацій та зв'язків з громадськістю Nestle в Україні Юрій Демкович розповіли про довгострокові суспільно-важливі проекти компанії, які вже сьогодні змінюють життя українців.
«Бізнес відіграє важливу роль у розвитку суспільства. Nestle має значний досвід роботи у різних країнах і ми розуміємо, наскільки він може бути корисним в Україні, – зазначив Ансгар Борнеманн, директор Nestle в Україні та Молдові. – Успіх Nestle полягає у щоденній роботі з досягнення нашої мети – покращення якості життя та сприяння здоровому майбутньому. Створення спільних цінностей є невід’ємною частиною нашого бізнесу і ми впевнені, що системна робота здатна принести позитивні зміни для всіх українців. Саме тому ми сплачуємо податки, створюємо нові робочі місця, послідовно впроваджуємо в Україні освітні проекти та програму з раціонального харчування, а також проекти з охорони навколишнього середовища та енергозбереження».
Сьогодні в бізнесі Nestle в Україні задіяні 5 128 працівників. Соціальна діяльність компанії виходить далеко за межі тільки власного штату. Так, минулого навчального року 330 тисяч школярів по всій Україні отримали знання про принципи раціонального харчування та здоровий спосіб життя завдяки програмі «Абетка харчування», яка є частиною глобальної програми «Nestle Здорові діти».
Головна мета роботи Nestle – турбота про співробітників та споживачів – компанія пропонує якісні та смачні продукти харчування і напої та заохочує людей вести здоровий спосіб життя. Розвиваючи попит на корисну для здоров’я їжу, компанія співпрацює з місцевими постачальниками, щоб останні мали можливість пропонувати світові якісну сировину міжнародного рівня. Nestle в Україні надає постачальникам рекомендації щодо якості сировини, відповідального постачання, базуючись на критичних змінах у соціальному житті та довкіллі. Компанія дбає про якість власної продукції від самого початку створення продукту, контролюючи якість сировини – від збирання врожаю до зберігання, переробки і відвантаження на фабрики.
Програма «Господар», метою якої є виведення українського аграрного ринку на новий рівень, стала ще масштабнішою. «У 2016 році ми активно працювали над розвитком українського сільського господарства, і у Сумському національному аграрному університеті за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України, розпочали роботу над програмою оцінки сталого розвитку фермерських господарств RISE (Response-Inducing Sustainability Evaluation). Вона базується на програмі «Господар» і створена, щоб забезпечувати європейські стандарти у ланцюжку постачань. У найближчому майбутньому ми плануємо працювати так, щоб програму RISE включили до навчальної програми всіх профільних українських освітніх установ», – підкреслив Ансгар Борнеманн.
Дбаючи про освіту молоді, Nestle допомагає й молодим спеціалістам. Компанія продовжує інвестувати у молодих людей, підтримуючи освітні програми та створюючи можливості для стажування, які не обмежуються певним колом професій та є доступними на всіх підприємствах Nestle в Україні. Упродовж 2015-2016 років Nestle в Україні працевлаштувала 1369 людей до 30 років та надала можливість стажуватися понад 480 студентам.
Ще один напрямок роботи, який було висвітлено під час брифінгу – захист навколишнього середовища. Ансгар Борнеманн зазначив, що у 2016 році на фабриці ПАТ «Волиньхолдінг» у смт. Торчин було зменшено споживання води на 60% та енергоспоживання на 23%. І це лише один з показників у послідовній роботі з модернізації виробництва. За підсумком 2016 року компанії вдалося скоротити кількість відходів на 58% на всіх підприємствах Nestle в Україні.
Довідка
Nestle – найбільша компанія світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 189 країнах, а 328 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestle – підвищувати якість життя і сприяти здоровому майбутньому. Nestle пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та їхніх домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як NESCAF? або Nespresso до лідерів локальних ринків. Результати компанії обумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя. Штаб-квартира Nestle розташована у швейцарському місті Веве, де понад 150 років тому була заснована компанія. Річний обсяг продажів Nestle у світі сягнув у 2016 році 89,5 млрд. швейцарських фраків. Крім виробництва продуктів харчування, компанія володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.
Nestle розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAF?, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestle S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestle S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestle S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна». У 2012 році у Львові було створено Nestle Business Service (NBS Lviv), що є одним із п’яти сервісних центрів Nestle у світі та надає послуги по підтримці підрозділів компанії Nestle на більш ніж 30 ринках Східної та Західної Європи.
Бізнес Nestle в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин.
«Бізнес відіграє важливу роль у розвитку суспільства. Nestle має значний досвід роботи у різних країнах і ми розуміємо, наскільки він може бути корисним в Україні, – зазначив Ансгар Борнеманн, директор Nestle в Україні та Молдові. – Успіх Nestle полягає у щоденній роботі з досягнення нашої мети – покращення якості життя та сприяння здоровому майбутньому. Створення спільних цінностей є невід’ємною частиною нашого бізнесу і ми впевнені, що системна робота здатна принести позитивні зміни для всіх українців. Саме тому ми сплачуємо податки, створюємо нові робочі місця, послідовно впроваджуємо в Україні освітні проекти та програму з раціонального харчування, а також проекти з охорони навколишнього середовища та енергозбереження».
Сьогодні в бізнесі Nestle в Україні задіяні 5 128 працівників. Соціальна діяльність компанії виходить далеко за межі тільки власного штату. Так, минулого навчального року 330 тисяч школярів по всій Україні отримали знання про принципи раціонального харчування та здоровий спосіб життя завдяки програмі «Абетка харчування», яка є частиною глобальної програми «Nestle Здорові діти».
Головна мета роботи Nestle – турбота про співробітників та споживачів – компанія пропонує якісні та смачні продукти харчування і напої та заохочує людей вести здоровий спосіб життя. Розвиваючи попит на корисну для здоров’я їжу, компанія співпрацює з місцевими постачальниками, щоб останні мали можливість пропонувати світові якісну сировину міжнародного рівня. Nestle в Україні надає постачальникам рекомендації щодо якості сировини, відповідального постачання, базуючись на критичних змінах у соціальному житті та довкіллі. Компанія дбає про якість власної продукції від самого початку створення продукту, контролюючи якість сировини – від збирання врожаю до зберігання, переробки і відвантаження на фабрики.
Програма «Господар», метою якої є виведення українського аграрного ринку на новий рівень, стала ще масштабнішою. «У 2016 році ми активно працювали над розвитком українського сільського господарства, і у Сумському національному аграрному університеті за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України, розпочали роботу над програмою оцінки сталого розвитку фермерських господарств RISE (Response-Inducing Sustainability Evaluation). Вона базується на програмі «Господар» і створена, щоб забезпечувати європейські стандарти у ланцюжку постачань. У найближчому майбутньому ми плануємо працювати так, щоб програму RISE включили до навчальної програми всіх профільних українських освітніх установ», – підкреслив Ансгар Борнеманн.
Дбаючи про освіту молоді, Nestle допомагає й молодим спеціалістам. Компанія продовжує інвестувати у молодих людей, підтримуючи освітні програми та створюючи можливості для стажування, які не обмежуються певним колом професій та є доступними на всіх підприємствах Nestle в Україні. Упродовж 2015-2016 років Nestle в Україні працевлаштувала 1369 людей до 30 років та надала можливість стажуватися понад 480 студентам.
Ще один напрямок роботи, який було висвітлено під час брифінгу – захист навколишнього середовища. Ансгар Борнеманн зазначив, що у 2016 році на фабриці ПАТ «Волиньхолдінг» у смт. Торчин було зменшено споживання води на 60% та енергоспоживання на 23%. І це лише один з показників у послідовній роботі з модернізації виробництва. За підсумком 2016 року компанії вдалося скоротити кількість відходів на 58% на всіх підприємствах Nestle в Україні.
Довідка
Nestle – найбільша компанія світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 189 країнах, а 328 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestle – підвищувати якість життя і сприяти здоровому майбутньому. Nestle пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та їхніх домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як NESCAF? або Nespresso до лідерів локальних ринків. Результати компанії обумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя. Штаб-квартира Nestle розташована у швейцарському місті Веве, де понад 150 років тому була заснована компанія. Річний обсяг продажів Nestle у світі сягнув у 2016 році 89,5 млрд. швейцарських фраків. Крім виробництва продуктів харчування, компанія володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.
Nestle розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAF?, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestle S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestle S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestle S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна». У 2012 році у Львові було створено Nestle Business Service (NBS Lviv), що є одним із п’яти сервісних центрів Nestle у світі та надає послуги по підтримці підрозділів компанії Nestle на більш ніж 30 ринках Східної та Західної Європи.
Бізнес Nestle в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин.
17.04.2017 | Теги: рынок образования, тенденции |
Комментарии к новости «Створюючи спільні цінності: Nestle в Україні покращує якість життя та сприяє здоровому майбутньому»
Додати коментар | ↑ на початок |