Додаткова інформація
Для кращих випускників семінарів, майстер-класів і навчальних програм передбачене стажування в провідних рекламних агентствах і фірмах з подальшою можливістю приєднатися до команди професіоналів, які створюють рекламу для провідних компаній. Фахівці з працевлаштування в сфері реклами і маркетингу навчать учасників як саме слід шукати і знаходити роботу, розвиватися в нашій області. Програми семінарів і майстер-класів охоплюють всі практичні напрямки роботи рекламістів і дають неоціненний досвід успіху.
Якщо Вам потрібні нові знання - беріть участь в різних освітніх програмах, зав'язуйте нові контакти і знайомства, включайтеся у створення ексклюзивної реклами в командах провідних агентств для найвідоміших брендів.
Курс "Практичний маркетинг за 60 днів!"
Даний курс являє собою цілісну гнучку програму маркетингу, яка включає в себе всі основні класичні елементи і побудована у вигляді тематичних модулів із застосуванням великої кількості практичних кейсів для обговорення та аналізу.
У програму включені такі основні розділи:
- Сучасний маркетинг і бренд-менеджмент;
- Медіа менеджмент (все про медіа та Internet);
- Маркетингові комунікації та ефективність реклами;
- Практичне виробництво рекламних матеріалів;
- Створення Бренда - практика;
- Як знайти роботу в маркетингу;
- Business English for Marketing and Advertising.
Дата проведення 14 травня - 14 липня 2012, 17 вересня - 17 листопада 2012 р., 21 січня - 22 березня 2013.
Формуються дві групи:
- група 1 - понеділок, середа 14:50-17:30 (4 академічні години);
- група 2 - понеділок, середа 18:15-21:30 (4 академічні години).
Курс "Як працює мозок? Емоційне і раціональне в маркетингу і рекламі"
Даний курс призначений для фахівців, що працюють в маркетингу, бренд менеджерів, співробітників рекламних агентств. Дата проведення - 20 квітня 2012, 22 липня 2012 р., 5 жовтня 2012.
Опис курсу:
- Як люди роблять покупки - свідомо чи несвідомо? Що наші покупці бачать в рекламному шумі навколо, а що проходить мимо непоміченим? Як наш мозок обробляє інформацію?
- Курс розкриє цю та іншу практичну інформацію. Ви будете вражені останніми науковими розробками в нейронауці, спрямованими на розуміння споживача.
- Курс корисний з практичної точки зору і послужить джерелом натхнення!
Після закінчення курсу Ви:
- Отримаєте глибинне наукове розуміння поведінки споживача.
- Дізнаєтесь як людський мозок сприймає рекламний галас навколо нас.
- Чи зможете більш точно оцінити ефективність комунікацій в момент створення рекламної кампанії.
Документ про закінчення курсів:
Сертифікат
Сприяння в працевлаштуванні:
Київська Академія Реклами сприяє у працевлаштуванні фахівців у сфері маркетингу та реклами
Київська Академія Реклами розміщується в наступних розділах:
Примітка: для більш повної і детальної інформації про діяльність цього учбового центру , термінах і умовах набору нових груп, звертайтесь до адміністрації курсів. Номери телефонів для довідок вказані в блоці контактної інформації учбового центру.