Зміст завдання | Посилання на підручники, атласи | ||||||||||||||||||||
Вперше обґрунтував у своїй книзі правильність припущення про те, що Земля обертається навколо Сонця, а не Сонце навколо Землі
А Ніколай Копернік. Б Дмитро Менделєєв. В Фернан Магеллан. Г Гійом Боплан. |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик Географія:Загальна географія:Підруч. Для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005.- §4 | ||||||||||||||||||||
На якому півострові бувають дні, коли сонячні промені падають на дно найглибших колодязів?
А Скандинавський Б Кримський В Лабрадор Г Сомалі |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик
Географія:Загальна географія:Підруч. Для 6 кл.загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005.- §34
Наша планета. Атлас для 6кл.-К.:ІПТ, 2003, 2004.-ст.3, 14-15 |
||||||||||||||||||||
Яка характеристика річки Совки, зроблена за планом місцевості, є правильною?
А річка Совка тече з північного сходу на південний захід
Б правий берег річки Совки крутий, обривистий В річка Совка є правою притокою Вершиці Г береги Совки у нижній течії вкриті рідколіссям |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик
Географія:Загальна географія:Підруч. Для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005.- § 6,7,9
Наша планета. Атлас для 6кл.-К.:ІПТ, 2003, 2004.-ст. 8-9 Загальна географія.Атлас-хрестоматія для 6 кл.-К.:НВП «Картографія», 2003,2004, ст..10-11 |
||||||||||||||||||||
Які процеси в літосфері є основною причиною землетрусів на планеті?
А рух магми від астеносфери до поверхні Землі Б розривні рухи та зміщення пластів літосфери В повільні вертикальні рухи літосфери Г повільні горизонтальні рухи літосфери |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик Географія:Загальна географія:Підруч. Для 6 кл.загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2004.- § 11 | ||||||||||||||||||||
Де зосереджені найбільші запаси прісної води на планеті?
А у річках Б в озерах В у льодовиках Г у водосховищах |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 11 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст. 17 | ||||||||||||||||||||
На схемі зображено А циклон Південної півкулі. Б антициклон Південної півкулі. В циклон Північної півкулі. Г антициклон Північної півкулі. |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 7 | ||||||||||||||||||||
Як пояснити пристосованість рослин тундри до боротьби із засухами, якщо тундрово-глеєві ґрунти перезволожені?
А ґрунтова волога містить підвищену концентрацію розчинених солей Б рослини тундри зберегли це пристосування з дольодовикового періоду В влітку волога міститься лише на поверхні ґрунту і не просочується в глибину Г в умовах інтенсивного випаровування холодний ґрунт ускладнює поглинання вологи корінням рослин |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 41 | ||||||||||||||||||||
Який висновок було зроблено М.М. Миклухо-Маклаєм на основі досліджень, проведених на березі затоки Астролябія (нині Берег Маклая)? А острови між Австралією та Євразією мають материкове походження Б народи планети знаходяться на різних етапах демографічного переходу В виникнення расових відмінностей зумовлене природними умовами життя людей Г аборигени Австралії та Океанії є вихідцями з Південної та Східної Азії |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик Географія:Загальна географія:Підруч. Для 6 кл.загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2004.- § 44 | ||||||||||||||||||||
Яка причина утворення стокових вітрів у прибережній зоні Антарктиди?
А зміна полярного дня і полярної ночі, що обумовлює великі сезонні амплітуди температури Б велика різниця атмосферного тиску над внутрішніми областями материка і над оточуючими водами океанів В відмінності у рельєфі: східна частина материка – це підвищене льодовикове плато, а західна – низовинна Г льодовиковий покрив не утворює значних перешкод на шляху вітрів |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 37 | ||||||||||||||||||||
Прочитайте нотатки із щоденника мандрівника: «… біля води зіпнувся на коріння мангровий ліс. По місточках можна дійти до таблички з відомими ще зі шкільних років координатами. Стою на краю материка: попереду ніби пропливають казкової краси острівці, а на північному сході контрастом здіймаються портові крани промислового півдня Сингапуру…». Про який материк і його крайню точку йдеться?
А Євразію, мис Піай Б Австралію, мис Йорк В Африку, мис Рас-Гафун Г Південну Америку, мис Паріньяс |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 44 Географія материків і океанів. Атлас для 7 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 1999-2005.-ст. 2-3, 38-39. | ||||||||||||||||||||
У процесі вкорінення магми в товщу земної кори по розломах рифтової зони Східної Африки сформувалися родовища
А нафти і природного газу. Б кам’яного вугілля і графіту. В мідних і кобальтових руд. Г алюмінієвих та ртутних руд. |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 20
Географія материків і океанів. Атлас для 7 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 1999-2005.-ст. 21 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст. 14 |
||||||||||||||||||||
Якщо на рівнинних просторах серед моря злакових трав з’являється безгорбий верблюд, проноситься пара мустангів, сторожко пригинає голову страус нанду, і лише вітер здаля доносить голоси гаучо, то це – заповідна територія, де охороняється вцілілий острівець
А степів Середньої Азії. Б прерій Північної Америки. В пампи Південної Америки. Г саван півострова Індостан |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 34 | ||||||||||||||||||||
У Центральних районах Аляски з’явилися ділянки лісу, на яких дерева похилені в різні сторони під різними кутами. Науковці назвали першопричину цього явища – глобальне потепління. Який проміжний процес виник унаслідок потепління і спричинив появу «п’яних лісів».
А прискорений розвиток біомаси Б збільшення водності річок В виснаження ґрунтів Г танення вічної мерзлоти |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик Географія: Загальна географія: Підруч. Для 6 кл.загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005.- §21 | ||||||||||||||||||||
Яку тварину було завезено в Америку іспанськими конкістадорами?
(Коня) |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 34 | ||||||||||||||||||||
Які острови мають вулканічне походження?
А Гавайські Б Мальдівські В Філіппінські Г Великі Зондські |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик Географія: Загальна географія:Підруч. Для 6 кл.загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005.- §22 | ||||||||||||||||||||
Чому Австралія є найпосушливішим материком? А територія материка розміщена переважно у тропічному поясі з високим тиском Б центральна частина Австралії з усіх сторін оточена горами В з Антарктики в глиб материка проникають сухі та холодні повітряні маси Г біля берегів Австралії проходять лише холодні океанічні течії |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 28 | ||||||||||||||||||||
Територія України удвічі більша за територію
А Італії. Б Франції. В Білорусі. Г Молдови. |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§ 34 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст. 6-7 |
||||||||||||||||||||
Розгляньте таблицю, яку склали геологи, досліджуючи відслонення.
Визначте сумарну товщину (м) гірських порід палеозойського віку
А 9 м Б 14 м В 19 м Г 24 м |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 34.
Ф.Д.Заставний. Фізична географія України: Підруч. для 8кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: «Бліц», 2004., ст. 53 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 2000-2007.-ст.9 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст. 10 |
||||||||||||||||||||
У якому напрямку посилюється континентальність клімату України?
А з північного заходу на південний схід Б з південного сходу на північний захід В зі сходу на захід Г з півдня на північ |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 52-59
Ф.Д.Заставний. Фізична географія України: Підруч. для 8кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: «Бліц», 2004., § 21 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 2000-2007.-ст.14-15 |
||||||||||||||||||||
Долиною якої річки проходить межа Тернопільської та Хмельницької областей?
А Тиси Б Збруча В Десни Г Інгулу |
Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 2000-2007.-ст.6-7, 16 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст. 8-9. | ||||||||||||||||||||
З якими тектонічними структурами, позначеними цифрами на картосхемі, пов’язані основні басейни, райони та родовища залізних руд в Україні А 2, 12 Б 6, 13 В 3, 7, 10 Г 1, 4, 9 |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 32, 46-47.
Ф.Д.Заставний. Фізична географія України: Підруч. для 8кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: «Бліц», 2004., § 15-18 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 2000-2007.-ст.9, 12-13 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст. 10 |
||||||||||||||||||||
Визначте фізико-географічну провінцію (край) України, для якої характерними є наведені у таблиці типові ґрунти, рослини і тварини. Ґрунти: сірі лісові, чорноземи типові Рослини: дуб, липа, ковила, типчак, шалфей лучний Тварини: перев’язка, хохуля, сапсан, дрофа А Українські Карпати Б Західноукраїнська лісостепова В Середньоруська лісостепова Г Кримська південностепова |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 121-127.
Ф.Д.Заставний. Фізична географія України: Підруч. для 8кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: «Бліц», 2004., § 42 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 2000-2007.-ст. 18-25 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст.20-23 |
||||||||||||||||||||
Який бальнеологічний курорт сформувався у Закарпатті? А Миргород Б Саки В Шаян Г Слов’янськ |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 354 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст.46 | ||||||||||||||||||||
Укажіть один із основних чинників найвищих в Україні темпів скорочення населення у Чернігівській області.
А середня густота населення одна з найнижчих в Україні Б рівень урбанізації в області вищий середнього в Україні В кількість жінок перевищує кількість чоловіків Г частка літніх людей вдвічі перевищує частку дітей |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 147
Ф.Д.Заставний. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Навчальна книга, 2006-2008, §6 |
||||||||||||||||||||
Прикладом розвитку господарства України екстенсивним шляхом є
А механізація робіт з реконструкції залізничних шляхів Б перехід фермерів на вирощування урожайних гібридів овочів В збільшення кількість виробників будівельних матеріалів Г підвищення кваліфікація працівників деревообробної галузі |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 172-174
Ф.Д.Заставний. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Навчальна книга, 2006-2008, §13 |
||||||||||||||||||||
Які галузі паливної промисловості розвинені у Волинській області?
А буровугільна і сланцева Б кам’яновугільна і торфова В нафтова і газова Г кам’яновугільна і буровугільна |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 180-186 Ф.Д.Заставний. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Навчальна книга, 2006-2008, §14 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 2000-2007.-ст. 34 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, | ||||||||||||||||||||
Який центр енергетичного машинобудування України спеціалізується на виробництві потужних турбін для всіх типів електростанцій?
А Краматорськ Б Київ В Львів Г Харків |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 212, 306 Ф.Д.Заставний. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Навчальна книга, 2006-2008, §17 | ||||||||||||||||||||
Житель Черкаської області, обурений тим, що на його земельній ділянці кілька років підряд орендар вирощує соняшники, вирішив внести зміни в договір оренди, якщо наступні три роки не буде застосовуватися сівозміна. Порадьте, які сільськогосподарські культури економічно вигідно вирощувати орендарю, враховуючи агрокліматичні ресурси та ґрунти цієї місцевості. А жито, льон-довгунець, баштанні Б пшеницю, цукрові буряки, гречку В кукурудзу, тютюн, рис Г ячмінь, сою, люпин |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 239-246 Ф.Д.Заставний. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Навчальна книга, 2006-2008, §24-25 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 2000-2007.-ст. 42 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст.42 | ||||||||||||||||||||
Меридіональний характер простягання має автомобільна магістраль
А Київ – Харків. Б Київ – Ковель. В Київ – Одеса. Г Київ – Дніпропетровськ. |
Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 2000-2007.-ст. 44 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст.47 | ||||||||||||||||||||
Який економічний район спеціалізується на виробництві лісохімічної продукції?
А Карпатський Б Придніпровський В Подільський Г Північно-Західний |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 355 | ||||||||||||||||||||
Хто з географів досліджував розвиток і розміщення продуктивних сил в Україні, розробив схему її економічного районування?
А В. Вернадський Б С. Рудницький В К. Воблий Г В. Докучаєв |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст.21 Ф.Д.Заставний. Фізична географія України: Підруч. для 8кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: «Бліц», 2004., § 10 | ||||||||||||||||||||
Які риси властиві сучасній світовій економіці?
А різнорівнева, двополюсна, симетрична Б різнорівнева, багатополюсна, асиметрична В однорівнева, однополюсна, симетрична Г дворівнева, триполюсна, асиметрична |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§16 | ||||||||||||||||||||
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§16 А цукрову тростину Б фінікову пальму В льон-довгунець Г чай |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§24 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.20 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст. 25 | ||||||||||||||||||||
Виберіть правильне поєднання назви країни, басейну і виду ресурсу.
|
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§14, 21, 46 Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.М.Топузов, Л.В.Тименко.- К.: Зодіак-ЕКО, 2005, §8 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.10-11 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст. 15 | ||||||||||||||||||||
Яка група чинників обумовила лідерство Китаю та Індії у виробництві бавовняних тканин?
А споживчий, транспортний, енергетичний Б транспортний, енергетичний, водний В трудових ресурсів, науковий, екологічний Г сировинний, споживчий, трудових ресурсів |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§49,50 | ||||||||||||||||||||
Основним чинником розміщення найбільших нафтопереробних комбінатів у містах України, Білорусі, Польщі є
А наявність родовищ нафти поблизу міста. Б транспортно-географічне положення міста. В можливість кооперування з металургійними підприємствами. Г кількість населення в місті – до 100 000 жителів. |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§29, 35,38 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.30-31 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст.36-37 | ||||||||||||||||||||
Чому райони хімічної промисловості та металургії співпадають в індустріальних країнах?
А ці галузі створюють значне екологічне навантаження на територію Б окремі виробництва цих галузей комбінуються В обидві галузі тяжіють до науково-дослідних центрів Г ці галузі орієнтуються на висококваліфіковані трудові ресурси |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 198-199 Ф.Д.Заставний. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Навчальна книга, 2006-2008, §18 Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§22, 29 | ||||||||||||||||||||
Впродовж останніх десятиліть спалахують час від часу прикордонні конфлікти між
А Індією і Пакистаном Б Німеччиною і Францією В США і Канадою Г Чехією і Словаччиною |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§47 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.28 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст.29 | ||||||||||||||||||||
У якому районі США знаходиться «автомобільна столиця світу» та «Американський Рур», один з найбільших аеропортів світу «О'Хара» та найбільші в країні ринки пшениці, кукурудзи, сої, худоби?
А Атлантичному узбережжі Б Гірських штатах В Каліфорнії Г Приозер’ї |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§56 | ||||||||||||||||||||
Для якої країни характерна вказана структура експорту: туристичні послуги, фрукти, вино, сир, пшениця, автомобілі, літаки, сталь, хімікати, ювелірні вироби, шовк?
А Франції Б Канади В Швейцарії Г Ірану |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§32 Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.М.Топузов, Л.В.Тименко.- К.: Зодіак-ЕКО, 2005, §18 | ||||||||||||||||||||
Який федеральний округ Росії має таку ж спеціалізацію обробної промисловості, курортного та сільського господарства, що й Україна, але енергетика орієнтується на власні ресурси нафти та природного газу?
(A) |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§44 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.38 | ||||||||||||||||||||
Яка з указаних акваторій Світового океану має найвищий рівень забруднення нафтопродуктами?
А Велика Австралійська затока Б протока Дрейка В Мексиканська затока Г Баренцове море |
Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.26-27 | ||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між природними процесами та геосферами, взаємопроникнення та взаємодію яких ці процеси забезпечують.
1 випаровування з поверхні водойм 2 фізичне вивітрювання 3 ерозія та абразія 4 дихання А літосфера та біосфера Б атмосфера та літосфера В гідросфера та літосфера Г біосфера та атмосфера Д гідросфера та атмосфера (1-Д, 2-Б, 3-В, 4-Г) |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик
Географія:Загальна географія:Підруч. Для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005.- §12, 38,40
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 42-43 |
||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між пустелями світу та типовими представниками рослинного і тваринного світу.
1 Велика піщана пустеля 2 Наміб 3 Каракуми 4 Патагонська пустеля А вельвічія, гієна Б низькорослі евкаліпти, гатерія В кактуси, гуанако Г саксаул, верблюд Д агава, гримуча змія (1-Б, 2-А, 3-Г, 4-В) |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 24,29, 34, 49 Географія материків і океанів. Атлас для 7 кл.-К.:ДНВП «Картографія», 1999-2005.-ст.22, 26, 30,42 | ||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між інформацією про міста та географічними координатами цих міст
1 місто знаходиться південніше Києва на відстані 450 км 2 місцевий час у цьому місті випереджає поясний на 18 хв 3 сонце заходить у цьому місті на 20 хв пізніше, ніж у Києві 4 кут, під яким завжди спостерігають Полярну зорю у цьому місті, становить 45° А 48° 30? пн.ш., 35° сх.д. Б 45° пн.ш., 34° 30?сх.д. В 52° пн.ш., 36° 30?сх.д. Г 46° 30? пн.ш., 31° сх.д. Д 49° 30? пн.ш., 25° 30?сх.д. (1-Г, 2-А, 3-Д, 4-Б) |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик Географія:Загальна географія:Підруч. Для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005.- §8 С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 2 П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 15-17 | ||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між назвами заповідників та буквами, якими на карті позначено їхнє місцезнаходження А Розточчя Б Єланецький степ В Опукський Г Канівський (1-А, 2-Г, 3-Б, 4-В) |
Ф.Д.Заставний. Фізична географія України: Підруч. для 8кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: «Бліц», 2004., § 41,43,46 П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 399-404 | ||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між видами ґрунтів окремих регіонів України і домінуючими процесами, що спричиняють їхню деградацію. 1 дерново-підзолисті ґрунти Волині 2 чорноземи Донеччини 3 сірі лісові ґрунти Поділля 4 каштанові ґрунти Таврії А вторинне засолення Б утворення ярів В насипання териконів Г радіаційне забруднення Д заболочення (1-Д, 2-В, 3-Б, 4-А) |
Ф.Д.Заставний. Фізична географія України: Підруч. для 8кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: «Бліц», 2004., § 29-30 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст. 27 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст. 13,24 | ||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між річковими системами та височинами, якими проходять вододіли цих річок.
1 Прут і Дністер 2 Дніпро та Південний Буг 3 Південний Буг і Дністер 4 Сіверський Донець і Кальміус А Подільська Б Хотинська В Придніпровська Г Приазовська Д Донецька (1-Б, 2-В, 3-А, 4-Д) |
Ф.Д.Заставний. Фізична географія України: Підруч. для 8кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: «Бліц», 2004., § 24-25 Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст. 6-7,16 | ||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між областями України та характерними особливостями систем розселення.
1 Волинська 2 Чернівецька 3 Донецька 4 Дніпропетровська А найгустіша мережа поселень міського типу; сформувалася поліцентрична агломерація Б рівень урбанізації 90%; сформувалася найбільша за площею і кількістю населення біцентрична агломерація В сільські поселення розміщені на підвищених ділянках, у південних районах області збереглися хутори Г найвища в Україні густота сільського населення; сформувалася сільська агломерація (багатовулицеве скупчення сільських поселень) Д обласний центр – найбільше місто в Україні, навколо якого сформувалася моноцентрична агломерація (1-В, 2-Г, 3-Б, 4-А) |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 148-152 Ф.Д.Заставний. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Навчальна книга, 2006-2008, §10 Масляк П.О. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Педагогічна преса, 2005, §13-14 | ||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між центрами кольорової металургії, позначеними на карті цифрами, та основними видами продукції, яку виробляють розміщені в них підприємства.
А тверді сплави, тугоплавкі метали Б феронікель, кобальт В первинний алюміній, титан Г цинк Д магній у зливках (1-Д, 2-Б, 3-В, 4-Г) |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст. 203-206 Ф.Д.Заставний. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Навчальна книга, 2006-2008, §16 Масляк П.О. Економічна і соціальна географія України: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.: Педагогічна преса, 2005, §13-14 | ||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між портами та країнами, де ці порти розміщені.
1 Роттердам 2 Ванкувер 3 Ульсан 4 Колката А Індія Б Республіка Корея В Нідерланди Г Канада Д Росія (1-В, 2-Г, 3-Б, 4-А) |
Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.23
Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст.26-27 |
||||||||||||||||||||
Установіть відповідність між містами та явищами, які загрожують їхньому існуванню (можуть перетворити їх у міста-привиди).
А Тімбукту, Малі Б Сан-Франциско, США В Неаполь, Італія Г Банжул, Гамбія А виверження вулкана Б опустелення В землетрус Г зледеніння Д затоплення (1-Б, 2-В, 3-А, 4-Д) |
С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- § 25, 39, 45 Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§66 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.2-3,26-27 | ||||||||||||||||||||
Установіть послідовність дій під час проведення окомірного полярного знімання невеликої території
А зорієнтувати планшет і накреслити лінію «північ –південь» Б позначити об’єкти, які потрібно нанести на план, умовними знаками В встановити планшет і поставити на ньому точку полюса Г за допомогою візирної лінійки визначити напрями на об’єкти і відкласти у масштабі виміряні відстані від точки полюса до об’єктів (В, А, Г, Б) |
О.Я.Скуратович, Р.Р.Коваленко, Л.І.Круглик Географія:Загальна географія:Підруч. Для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005.- ст.47 | ||||||||||||||||||||
Розмістіть географічні пояси в порядку зростання кількості природних зон, які сформувалися в межах кожного поясу.
А помірний Б тропічний В субекваторіальний Г антарктичний (Г, В, Б, А) |
Пестушко В.Ю., Сасихов В.А., Уварова А.Є. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Абрис, 2003-2005.- ст..102 С.Г.Кобернік, О.Я.Скуратович. Географія материків і океанів. Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. .-К.: Навчальна книга, 2005.- §13 | ||||||||||||||||||||
Біля берега коси Бирючий острів зірвався з якоря буйок, на якому кріпилось попередження про заборону вилову риби у водах Азово-Сиваського заповідника. Установіть послідовність акваторій Азовського та Чорного морів, у яких цей буйок дрейфує за течією. А Каламітська затока Б Феодосійська затока В Казантипська затока Г Керченська протока (В, Г, Б, А) |
Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст. 17
Географія України. Атлас для 8-9 кл.-К.: ІПТ, 2000-2008, ст.16 |
||||||||||||||||||||
Згідно з державною програмою проекти енергозбереження в Україні будуть першочергово інвестуватися в тих регіонах, де частка електроенергії у собівартості продукції найвища. За даними таблиці установіть черговість економічних районів на отримання державних інвестицій.
(В, Г, А, Б) |
П.О.Масляк, П.Г.Шищенко. Географія України: Підруч. для 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.- К.:Зодіак-Еко, 2004., ст.191-195 | ||||||||||||||||||||
Розмістіть країни в порядку збільшення їхньої частки у світовому виробництві
продукції машинобудування. А Південна Африка Б США В Болівія Г Китай (В, А, Г, Б) |
Економічна і соціальна географія світу: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ За ред. Б.П.Яценка.–К.: Прок-Бізнес, 2004, 2005. -§23 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-1кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.14-15 1 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-11кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст .23 | ||||||||||||||||||||
Туристи-французи, повертаючись автомобілем із Києва, задумали відвідати історико-культурні об’єкти міст Європи, що внесені до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
Розмістіть ці міста послідовно по маршруту Київ – Париж. А Люксембург Б Старе місто Кракова В музейний острів у Берліні Г історичний центр Львова (Г, Б, В, А) |
Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-1кл. -К.:ДНВП «Картографія», 2003-2007.-ст.18 1 Економічна і соціальна географія світу. Атлас для 10-1кл.-К.:ІПТ, 2002-2008, ст.32-33 |
Додати коментар | ↑ на початок |