Теми, що розглядаються | Знання та вміння | Навички |
Читання | ||
Статті з періодичних видань; листи (особисті, ділові тощо); оголошення, реклама; розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо); меню, кулінарні рецепти; програми (телевізійні, радіо тощо); особисті нотатки, повідомлення | Виокремлювати загальну інформацію із документів, що використовуються в повсякденному спілкуванні ( короткі повідомлення для друзів, оголошення, проспекти, меню і т.д.); виокремлювати загальну та детальну інформацію з документів, що використовуються в повсякденному житті (оголошення, проспекти, меню, розклад руху поїздів тощо); виділяти детальну інформацію про осіб, факти, події тощо; розрізняти фактографічну інформацію від враження | Читати короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі; розуміти зміст прочитаного; знаходити основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою) |
Письмо | ||
Автобіографія, заповнення анкет, формулярів; повідомлення, особистий лист, довідкова інформація, опис людини, предмета, місця, ситуації, події | Основні типи речень: стверджувальне, питальне, заперечне, спонукальне, порядок слів у них. Безособові речення. Present Simple, Past Simple, Future Simple, Present Continuous. Речення з there is/ are. Складносурядні речення зі сполучниками and, but. Складнопідрядні речення зі сполучниками because, so, if, when, that, that is why. Іменники у формі множини, утворені за правилом і винятки. Вживання артиклів. Займенники: особові, присвійні, питальні, об’єктні, вказівні. Неозначені займенники, похідні від some, any, no, every. Прикметники у звичайному, вищому та найвищому ступенях порівняння, утворені за правилом, а також винятки. Вищий та найвищий ступені порівняння прислівників. Числівники: кількісні, порядкові. Прийменники місця, напряму, часу |
Писати особистий лист, використовуючи формули мовленнєвого етикету, прийняті у країнах, з мов яких проводиться тестування, з викладом новин, розповіддю про окремі факти та події свого життя, з висловленням власних міркувань і почуттів, описом планів на майбутнє та з проханням надати аналогічну інформацію партнера по письмовому спілкуванню; передати особисте повідомлення у вигляді записки довільної форми; передати особисту інформацію в короткому листі відповідного зразка або в довільній формі; переписати інформацію з телефонної книги, розкладу руху; передати прості ділові повідомлення (зустріч із точним зазначенням часу та місця); написати короткий текст про важливу подію, особистий план на майбутнє |
Теми, що розглядаються | Знання та вміння | Навички |
Читання | ||
Статті з періодичних видань; листи (особисті, офіційні тощо); оголошення, розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо); меню, кулінарні рецепти; програми (телевізійні, радіо тощо); особисті нотатки, повідомлення | Розуміти зміст тексту; знаходити інформацію відповідно до завдання; відділяти фактичну інформацію від вражень. Розуміти структуру тексту, розпізнавати зв’язки між частинами тексту | Читати тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі, розуміти зміст прочитаного; знаходити необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, пояснень у коментарі); переглядати текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації |
Письмо | ||
Особистий лист, стаття, повідомлення, анкета, ділове повідомлення | Складносурядні речення зі сполучниками and, but. Складнопідрядні речення зі сполучниками because, so, if, when, that, that is why. Узгодження часів і непряма мова. Речення зі сполучниками neither nor, either or. Фразові дієслова (look for, …). Модальні дієслова (can, may, must, should, have to, need) та їх еквіваленти. Past Continuous, Past Perfect | Писати розповідь про перебіг подій, описати людину, предмет; писати повідомлення відповідно до поставленого завдання: про проведення заходів, про втрату особистих речей тощо; особисті та ділові листи |
Теми, що розглядаються | Знання та вміння | Навички |
Читання | ||
Повідомлення, оголошення, розклад руху поїздів, газетні статті, доповіді, уривки з літературних творів | Переглядати текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання; розуміти нескладні автентичні тексти (статті з періодичних видань, листи, оголошення, меню, кулінарні рецепти, особисті нотатки, повідомлення), у тому числі художні, науково-популярні, публіцистичні; систематизувати та коментувати одержану інформацію; виділяти необхідну інформацію про осіб, факти, події тощо | Виокремлювати загальну та детальну інформацію з документів, що використовуються в повсякденному спілкуванні ( короткі повідомлення для друзів, оголошення, проспекти, меню, газетні статті, доповіді тощо); фактичну інформацію і враження; розуміти абстрактні та складні тексти, уривки з літературних творів та спеціальної літератури; розуміти структуру тексту, розпізнавати зв’язки між частинами тексту |
Письмо | ||
Особисті, ділові листи; повідомлення, розповідь, опис, деталізоване порівняння, складання плану, тез | Узгодження часів і непряма мова. Речення зі сполучниками neither nor, either or. Поняття дієслів-зв'язок. Творення і вживання дієслів у Present, Past, Future Simple (Indefinite) в активному та пасивному станах; в Present, Past Progressive (Continuous) і Present, Past Perfect в активному стані; Future-in-the Past. Вживання дієслів у Present Simple (Indefinite) для вираження дії в майбутньому після сполучників if, when. Конструкція «be going to do». Використання дієслівних форм у Present / Past / Future Perfect Passive; Present / Past Progressive (Continuous) Passive, неособових форм дієслів: інфінітива, герундія, дієприслівника теперішнього та минулого часу | Передавати особисті повідомлення в короткому листі відповідного зразка або в довільній формі, щоб висловити свою оцінку, співчуття, невдоволення, надію та відповісти на повідомлення такого типу; висловити власну точку зору та аргументувати її, висловити своє суб’єктивне бачення дійсності, передавати інформацію про перебіг подій, що відбувалися у минулому, скласти опис, деталізоване порівняння; розповідати про історичну подію; аналізувати точку зору із знайомої теми абстрактного характеру або давати детальне пояснення явища або процесу |