Адреса: | м. Хмельницький, пр-т Миру, 84/2 |
Телефон: | (0382) 63-20-64, 63-27-32 |
Сайт: | |
Відправити повідомлення |
Розпіарений навчальний заклад, не відповідає заявленій позиції - "елітна школа".
Вчителі, в більшості, не займаються навчанням дітей, проте займаються покращенням свого матеріального стану за рахунок батьків. Наприклад, англійська мова. Ведеться безглуздо, діти після 6 років вивчення англійської мови не в змозі спілкуватись, навіть, на рівні «моя твоя не розуміє». Все вивчення зводиться лише до переказу діалогів, при чому, навіть, не розуміючи про що мова - вчитель не вимагає перекладу та розуміння текстів. Оцінювання відбувається за принципом – «хто похвалить мене краще всіх – той отримає велику цукерку». В ролі цукерки – семестрова оцінка, в ролі «похвали» - подачка від батьків, можливо, додаткові заняття за додаткову оплату, при чому мова за знання не йде, лише оцінка. Хоча, вчителям гімназії заборонено проводити додаткові заняття за додаткову оплату з учнями своїх класів!
Другий яскравий приклад - хімія. Два вчителі хімії, кожну з яких вже пора відправляти на відпочинок, при чому одну за віком, а другу, Мисик Т.В., за ставлення до навчання дітей. Дітей на уроках не вчить, доволі часто під час класних занять займається підготовкою інших учнів до різного роду конкурсів - олімпіад, ЗНО тощо, зрозуміло, не безкоштовно. Відповідно, діти не отримують під час уроків належних знань та навичок, в результаті, під час контролів отримують погані оцінки. Далі починається диференційований підхід - одним дітям дозволяється переписувати невдалі контрольні, а іншим - зась! Принцип розподілу дітей такий самий, як наведений вище. За наполегливість «неправильних» дітей в спробах виправити оцінку - хамство. Вирази "досталі", "задолбалі", "надоєлі" з вуст вчителя по відношенню до дітей - ганебне явище для будь-якого навчального закладу, тим більше, для гімназії. Проте, це звичаний лексікон цієї горе-вчительки.
В загалі, посередня школа з посередньою адміністрацією. Все що відбувається в гімназії - робиться не заради дітей, а заради вчителів, як їм зручніше. Вважаю, що за хорошого керівника рівень навчання був би вищий. Проте, для місцевого департаменту освіти директор гімназії, Байдич В.Г., напевно, зручний – ура-патріотизм, і лише він, в центрі уваги керманича навчального закладу. А що, ще щось потрібно? Навчання? Професіоналізм? Не знаю. Не чув.
На щастя, не всі вчителі гімназії такі. Є дійсно педагогі, дають дітям знання та дарують любов, на що діти, звичайно, відповідають взаємністю, проте, їх відсоток малий.
На рахунок відносно високого рівня здачі ЗНО випускників гімназії. Це не заслуга вчителів цієї гімназії! Ні в якому разі! Рівень статку батьків більшості учнів гімназії № 2 дозволяє наймати репетиторів з предметів, які обрано для ЗНО, що і робиться. Проте, з цією метою репетитори наймаються не з числа вчителів гімназії.
В цілому - не рекомендую для батьків, які хотіли б, щоб їх діти отримували знання, достатні для здачі ЗНО на рівень вище середнього.
Дуже "шкода" авторів коментаря вони з добрих почуттів "ходять" у гімназію №2 заради "малого відсотка" хороших учителів. Треба йти геть. А от всі решта учнів школи вчаться заради якісних знань. Показники школи отримані, виявляється, стараннями усіх учителів міста, до яких учні гімназії 2 ходять на репетиторство після школи. А у свою школу вони приходять щоб почути образливі російсько-мовні вирази. Це ви шість років просиділи на уроках англійської щоб не знати "твоя-моя". Бідолашні. З такими можливостями ... Не мучтесь, шукайте, де вам краще. Найкращий варіант навчання це лежачи на дивані набирати на сайті бруд і шукати причину у вчителях, в адміністрації школи, мерію міста, президенті країни, глобальному потеплінні тощо. А вчитись не пробували?, слухати на уроках, виконувати домашні завдання, після уроків бігти на тренування, або на репетиторство якщо потрібні глибші знання чи чогось на розумієш, і так до пізнього вечора, а потім впасти і думати, що не все встиг? Ще цікавий парадокс є у гімназії 2. При таких "горе-вчителях" хімії - це кількість учнів, яким хімія подобається і вони її розуміють, і попри складність, вчать. Багато випускників пов"язали свої професії зі знанням хімії завдячуючи "горе-вчителю" Це заслуга знань, методики та відношення вчителя. Додаткові факультативні заняття Таміли Василівни відвідують близько 60 учнів. А "баба Яга-проти". Поспілкуйтесь з учнями школи і ви у цьому швидко переконаєтесь. І перездають всі, кому не ліниться це робити. Легко не вчити і стверджувати, що не дали перездати. Взагалі щось тенденція пішла учень, що хоче те й робить, а вчителю "зась", він має все терпіти, бо він педагог і повинен бути адаптивним і "гнучким" а ж до плінтуса. Але досить про предмети і навчання. Цікаво, що автора цинічно брехливого, упередженого коментаря 1 не влаштовує у адміністрації? Це "пахне" тим, що це не учениці слова, бо учениці до "ура-патріотизму" директора як до неба. І що це за новела? Що це такого директор натворив, що знижує рівень знань? Лже наставники не псуйте дитину !!! Взагалі, автор коментаря 1 багато бере на себе судівських прав. Рейтинг школи формується роками працею вчителів, батьків у учнів, а ВИ намагаєтесь залити його брудом. А хто ВИ? Власнику сайту потрібно слідкувати за дотриманням учасниками форуму вимог і не надавати свій інформаційний ресурс для бруду і брехні. Це попри "кліки" псує імідж, а він вартує більше. З повагою до педагогічного складу гімназії 2.
Так отож завдяки "тамілам" та байдичам псується імідж школи чого варте затягування з оприлюдненням результатів вступних іспитів у 5 клас за 2 дня ніяк не оприлюднять, напевно не всі мзду принесли....Куди мер дивиться коли підписує контракт директору...
Гімназія №2 дає знання учням на рівня кращих шкіл міста. Про це свідчать об єктивні показники зовнішнього незалежного оцінювання, результати олімпіад різного рівня тощо.
Потужне профільне навчання англійської мови, хіміко-біологічний, історичний,українська мова тощо.
Виховання дітей поставлене на належному рівні. Вдячний педагогічному колективу і адміністрації школи за гідну підготовку моєї дитини, яка навчається на бюджеті хіміко-математичного профілю.
Гімназія №2 дає знання учням на рівня кращих шкіл міста. Про це свідчать обєктивні показники зовнішнього незалежного оцінювання, результати олімпіад різного рівня тощо.
Потужне профільне навчання англійської мови, хіміко-біологічний, історичний,українська мова тощо.
Виховання дітей поставлене на належному рівні. Вдячний педагогічному колективу і адміністрації школи за гідну підготовку дитини, яка навчається на бюджеті хіміко-математичного профілю.
Сьогодні у гімназії дитина поранила руку, прийшовши до медика за пластиром, медсестра говорячи по телефону, вигнала дитину з кабінету, не надавши ніякої допомоги.
Додати коментар | ↑ на початок |