Мислення і кора великих півкуль головного мозку. Функціональна асиметрія мозку. Мова. Індивідуальні особливості поведінки людини. Характер людини. Свідомість.						
						
							Після закінчення вивчення теми:
							Учень:
називає: 
- функціональну спеціалізацію півкуль великого мозку; 
- компоненти особистості; 
- можливості особистості: обдарованість і здібності
характеризує: 
- роль кори головного мозку в мисленні;
- роль гіпоталамуса у формуванні мотивації;
- види мотивації, домінанта;
- фізіологічні основи мовлення;
- особливості психічної діяльності людини; 
- чинники, що впливають на формування особистості; 
- функціональна спеціалізація півкуль головного мозку;
- значення другої сигнальної системи у сприйнятті навколишнього середовища; 
- компоненти особистості, характер
пояснює: 
- зв’язок мотивації й емоцій;
- особливості функціональної асиметрії мозку у різних індивiдів;
- причини індивідуальних особливостей поведінки людини;
- психічні процеси, що лежать в основі пізнання людиною навколишнього світу (увага, відчуття, сприйняття, пам’ять, воля, емоції)
обґрунтовує: 
- роль самовиховання у формуванні особистості; 
- вплив соціальних факторів на формування особистості
робить висновок:
- про біосоціальну природу людини
застосовує знання: 
- під час самоспостереження за розвитком власної уваги, пам’яті;
- для самовиховання особистісних якостей та профільного самовизначення
Практичні роботи
Визначення типу темпераменту.
Виявлення професійних схильностей.