Категорія „біорізноманіття”. Генетичне видове і екосистемне біорізноманіття. Причини і наслідки деградації біорізноманіття. Природозаповідання як одна із ефективних форм збереження біорізноманіття. Основні категорії заповідних об’єктів. Уявлення про екомережі. Міжнародні та національні програми збереження біорізноманіття.
Після закінчення вивчення теми:
Учень:
розуміє багатоаспектність категорії „біорізноманіття”;
пояснює причини і наслідки деградації біорізноманіття;
знає основні категорії природозаповідання;
має уявлення про екомережу, як цілісну природоохоронну систему;
розглядає основні структурні елементи екомережі;
аналізує роль міжнародних та національних програм у збереженні біорізноманіття.
Практичні роботи:
„Аналіз особливостей розвитку заповідної мережі України”;
„Нанесення на контурну карту України основних елементів перспективної екомережі”.