Після закінчення вивчення теми:
Учень:
наводить приклади:
- порушення прав дитини;
- впливу способу життя сім’ї на здоров’я підлітків;
— допомоги людям з обмеженими можливостями;
пояснює:
- необхідність піклування про здоров’я своє та членів сім’ї;
характеризує:
- обов’язки членів родини щодо збереження і зміцнення здоров’я;
розуміє:
- необхідність користування своїми правами;
користується:
- допомогою дорослих у разі необхідності;
називає:
- шляхи зараження ВІЛ;
наводить приклади:
- ситуацій, у яких необхідно сказати “Ні!”;
розуміє:
- необхідність попередження ВІЛ-інфікування;
дотримується правил:
- безпечної поведінки щодо ВІЛ / СНІД;
називає:
- телефони служб захисту населення;
наводить приклади:
- наслідків порушення правил поведінки на воді та дорожнього руху;
- поведінки людини в автономній ситуації;
пояснює:
- необхідність дотримуватися правил безпеки на воді та дорожнього руху;
- вплив основних чинників небезпеки під час виживання в автономній ситуації;
характеризує:
- наслідки небезпечних ситуацій;
- найпростіші методи виживання в автономній ситуації (тепло, вода, їжа);
порівнює:
- ризики небезпеки навколишнього середовища залежно від поведінки;
виконує:
- найпростіші методи захисту життя;
- основні елементи першої допомоги потерпілим на воді;
користується:
- допомогою служби захисту населення;
дотримується правил:
- безпечної поведінки на воді та правил дорожнього руху;
- відмови від пропозицій незнайомих людей;
- виживання в автономній ситуації.
Практичні роботи:
Моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму дій після виклику служб захисту населення.
Моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму поведінки у натовпі.
Моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму надання першої допомоги потерпiлим на воді.