Формування здорового способу життя. Значення навичок і звичок для здоров’я. Правила здорового способу життя. Вибір способу життя.
Принципи безпечної життєдіяльності. Правила поведінки, безпечної для життя.
Безпека на дорогах. Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Небезпечні вантажі. Види ДТП. Дії свідка ДТП.
Техногенна безпека. Правила безпечної безпеки житла. Пожежа в громадському приміщенні. План евакуації, знаки пожежної безпеки. Особливості користування паливними газами.
Попередження захворювань. Захисні реакції організму людини. Основні методи попередження неінфекційних та інфекційних захворювань.
Після закінчення вивчення теми:
Учень:
називає:
— основні навички здорового способу життя;
наводить приклади:
— вибору здорового способу життя людьми з найближчого оточення;
характеризує:
— вплив здорового способу життя на самопочуття людини;
пояснює:
— важливість вироблення навичок здорового способу життя;
розуміє:
— вплив здорового способу життя на життєдіяльність людини;
— необхідність дотримання правил здорового способу життя;
порівнює:
— цінність здоров’я і ціну нездоров’я;
— здоровий спосіб життя і життя людей із шкідливими звичками;
спостерігає:
— за власним самопочуттям при дотриманні правил здорового способу життя;
дотримується правил:
— здорового способу життя;
називає:
— основні принципи безпечної життєдіяльності;
— основні методи профілактики захворювань;
наводить приклади:
— захисних реакцій організму;
— видів ДТП;
— інфекційних захворювань;
характеризує:
— вияви захисних реакцій організму;
— основні чинники ураження при надзвичайних ситуаціях;
— особливості надзвичайних ситуацій;
— особливості дії свідка ДТП;
пояснює:
— основні принципи безпечної життєдіяльності;
— механізм захисних реакцій організму людини;
розуміє:
— необхідність керуватися принципами безпечної життєдіяльності;
дотримується правил:
— безпечної для життя поведінки;
— користування паливними газами.
Практична робота:
Складання індивiдуального плану здорового способу життя.
Моделювання ситуації евакуації з класу, школи.