Бертольт Брехт. Життя Галілея
Життєвий і творчий шлях письменника. Брехт як драматург-новатор. «Епічний театр» Брехта, його теоретичні засади й творча практика.
Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки наукових досліджень у драмі «Життя Галілея». Неоднозначність образу Галілея. Інтелектуальний характер драми.
Після закінчення вивчення теми:
- розповідає про головні віхи життєвого і творчого шляху письменника та місце в ньому драми «Життя Галілея»;
- пояснює, що німецький драматург-новатором Брехт створив «епічний театр», де домінувала не дія, а ідея;
- визначає проблему моральної відповідальності вчених за наслідки своїх наукових досліджень як головну в драмі «Життя Галілея»;
- висловлює судження про інтелектуальний характер драми «Життя Галілея», наявність у ній проблем, що спонукають людину до філософських роздумів;
- висловлює особисте ставлення до проблем, що піднімаються в творі, аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту.
- пояснює поняття «епічна драма».
Біографії письменників за темою уроку
Біографія Бертольда Брехта
(10.02.1898 - 14.08.1956)
Немецкий драматург и поэт. Родился 10 февраля 1898 в Аугсбурге. Закончив реальное училище, в 1917–1921 изучал философию и медицину в Мюнхенском университете. В студенческие годы написал пьесы Ваал (Baal, 1917–1918) и Бара...
|
Вам можуть знадобитися:
Переказ твору "Життя Галілея"
Стислі перекази
«В день тридцатилетия личной жизни Вощеву дали расчет с небольшого механического завода, где он добывал средства для своего существования. В увольнительном документе ему написали, что он устраняется с производства вследствие роста слабосильности в нем и за...
Шкільний твір: Трагічна доля Галілея
Шкільні твори
Бертольд Брехт (1898-1956) своєю світовою славою зобов'язаний театру. Наприкінці 20-х років Брехт сформовує теорію "епічного театру", який був протилежністю "драматичному". Головний принцип епічного театру Брехта - "ефект очужен...
Шкільний твір: Трагiчна доля Галiлея ("Життя Галiлея")
Шкільні твори
Бертольт Брехт увiйшов в iсторiю нiмецької лiтератури як оригiнальний поет i прозаїк, теоретик мистецтва, але своєю свiтовою славою вiн забов'язаний театру. Драми Брехта завоювали собi сцени всього свiту. Раннi твори його пов'язанi з епохою Першої свiт...
Реферат на тему: Антивоєнний пафос у творах визначних письменників Е.М.Ремарка, Е.Хемінгуея, Г.Белля, Б.Брехта
Реферат із зарубіжної літератури
Залишившись удвох з донькою, Анна далі йде за військом, торгуючи вином, со¬лдатськими чобітьми, що були у вжитку, білизною, хлібом. Вона не полишає своїх мрій розбагатіти: «Війна йде непогано... Трошки передбачливості, трошки обережнос¬ті, і я підторгую грошенят».
Втрата за втратою переслідує маркітантку, і Анна починає розуміти, що має спі¬льну долю з усіма, хто бере участь у війні, її молодший ...
Реферат на тему: Бертольд Брехт: біографія та зв’язок з театром
Реферат із зарубіжної літератури
Так формувалася теорія нового театру, що визначався дра¬матургом як «епічний», «неарістотелівський», «повчальний», «раціональний», «інтелектуальний».
За задумом Брехта, «епічний театр» мав формувати новий тип глядача. Якщо класична драма, теоретично обґрунтована Арістотелем, навіювала глядачеві певні емоційні стани й, зок¬рема, проводила його через «катарсис», то брехтівська п'єса була спрямована...
Реферат: Ефект відчуження в драматургії Бертольда Брехта
Реферат із зарубіжної літератури
Місця, країни, де відбуваються події у п’єсах Брехта – умовні, що не прив’язує глядача до місця подій і дозволяє йому досить легко абстрагуватися й провести паралелі з реаліями, які особисто йому, глядачеві, знайомі значно краще, ніж зображені на сцені.
Так само умовні в театрі Брехта і декорації. Умовність в оформленні декорацій бере свій початок ще в театральній традиції старої Еллади, старови...