Формування особистості шляхом самопізнання, самовизначення і самовиховання. Способи саморегуляції. Пам’ять та увага. Розвиток сприйняття, пам’яті та уваги.
Цінність і неповторність життя. Основи психологічних та моральних засад безпеки людини. Вплив психологічних властивостей та етичних засад людини на її дії в різних життєвих ситуаціях.
Здоров’я в ієрархії життєвих цінностей. Відповідальність за власне здоров’я.
Після закінчення вивчення теми:
Учень:
розпізнає:
— вияви сприйняття, пам’яті, уваги;
пояснює:
— необхідність володіння методами самопізнання;
— необхідність постійного самовиховання;
розуміє:
— необхідність самопізнання і самовиховання;
— взаємозв’язок сприйняття, пам’яті, уваги;
користується:
— методами тренування сприйняття, пам’яті та уваги;
виконує:
— вправи саморегуляції;
дотримується правил:
— самовиховання;
наводить приклади:
— вибору життєвого шляху на основі здорового способу життя;
розуміє:
— цінність і неповторність життя;
— необхідність відповідати за своє здоров’я;
— відповідальність за власні вчинки;
порівнює:
— різні життєві цінності;
визначає:
— місце здоров’я в ієрархії своїх життєвих потреб;
дотримується правил:
— здорового способу життя.
Практична робота:
Визначення безпечних умов життєдiяльності.
Визначення місця здоров’я в ієрархії життєвих цінностей.