Гумористичні твори
Українська література 6 клас
Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців.
Леонід Глібов. “Щука”, “Муха і Бджола”, “Жаба і Віл”
Визначний український байкар, поет.
Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
Після закінчення вивчення теми:
Розуміти роль гумору в житті українців. Вміти назвати жанри гумористичних творів. Розповісти про особливість побудови байки.
Виразно і вдумливо читати твори Л. Глібова, коментувати їхній прихований зміст. Вміти виділити основну думку кожної байки, пояснити алегоричні образи.
Вміти зіставляти описане в байках із сьогоднішнім реальним життям.
Вивчити напам’ять: “Щука”.
Усвідомлення важливості самокритичного погляду для успішної життєдіяльності людини. Формування життєстверджувальних, оптимістичних настроїв, уміння тактовно реагувати на іронію, гумор.
Вам можуть знадобитися:
Реферат: Дитячий сміховий фольклор
Реферат з української літератури
Дитячий анекдот побудований за принципом асоціації - нова ситуація співпадає чи не співпадає з уже відомим варіантом. Запозичуючи усім відому казкову основу, діти запропонували свій розвиток подій, який відповідає цьому жанру. Пародіюючи казковий сюжет, дитячий анекдот „переніс” його у сучасне життя і відтворив побутову сценку, яка має вже абсолютно інше звучання. Так, гумористичні пародії у фольк...
Реферат: Відображення етнічних стереотипів в тексті анекдотів
Реферат з української літератури
Выбор анекдота в качестве объекта исследования обусловлен возросшим интересом в современной лингвистике к национально-культурным особенностям текстов прецедентного жанра. В рамках данной работы был выполнен лингвокультурный анализ этнических анекдотов на английском и французском языках, целью которого было выявление специфики национального характера и языковой картины мира, в основу которых положе...
Реферат: Народна усмішка
Реферат з української літератури
Тема. Людське «Я». Горда гуска (Народна усмішка).
Мета: продовжувати формувати уявлення про різноманітні прояви життя, про людські достоїнства і недоліки; учити адекватно оцінювати себе, свої вчинки; виховувати прагнення до саморозвитку; моделювати життєві ситуації і вчити знаходити вихід із них, робити висновки.
Обладнання: маски до казки «Без чого не можна жити», аркуші-за-готівки для опису св...
Реферат: Античні байки
Реферат з української літератури
Іншими словами: байка - коротка прозаїчна чи віршована розповідь, у якій діють символічні персонажі, що втілюють різні людські типи й ілюструють принципи моралі або практичної доцільності. Моральний урок або міститься в самому оповіданні, або може бути прямо сформульований в особливому, окремому від нього міркуванні.
Дійовими особами найчастіше є тварини, але іноді людські істоти, чи неживі пред...
Реферат: Місце гумору в українській культурі
Реферат з української літератури
Новий етап у розвитку сміхової культури започаткував Іван Котляревський. Своєрідність його «Енеїди» проявляється в широкому використанні бурлескної традиції XVIII століття. Спираючись на досвід своїх здебільшого анонімних попередників, Котляревський підноситься до сатиричного викриття суперечностей феодально-кріпосницької системи в Російській імперії. Саме тому, як зазначають дослідники, Котляревс...
Реферат: Почуття гумору у старших дошкільників
Реферат з української літератури
Враховуючи, що моральною основою почуття гумору є життєрадісність, гуманність, товариськість, доброзичливість, тактовність, комунікабельність, вміння безконфліктно контактувати, виявляти увагу, справедливість, ці якості були покладені нами в основу спостереження за особливостями почуття гумору у старших дошкільників.
Процес виховання почуття гумору був спрямований на те, щоб сприяти розумінню сут...
Реферат: Гумористична реклама
Реферат з української літератури
За останніми даними американських дослідників, гумористична реклама становить від 10 до 30 відсотків обсягів усієї реклами США. Незважаючи на те, що в Україні поки що таких підрахунків не проводили, і в нас гумор потроху приходить у рекламну сферу. Такий обсяг гумористичної реклами може свідчити лише про одне – про її дієвість. Проте, рекламні дослідження показали, що гумор доречний тільки в певни...