Економічне обгрунтування проекту

Технології 10 клас
Загальне поняття про економічну систему, продуктивні сили, засоби виробництва, три основних питання
економіки; продуктивність праці та основні її показники (норма часу, норма продуктивності). Поняття прибутку та послідовності його розподілу. Прибуток і рентабельність сучасного виробництва.
Поняття собівартості. Визначення собівартості проекту. Шляхи зниження собівартості. Формування ринкової ціни кінцевого продукту даного проекту (матеріального чи інтелектуального).
Шляхи економії матеріальних ресурсів проекту (підвищення якості об’єктів проектування, зменшення ваги, багаторазове використання деяких матеріалів тощо).
Практичні роботи
1. Первинний розрахунок собiвартості проекту.
2. Створення макета майбутнього виробу.
3. Остаточний розрахунок собiвартості проекту
Після закінчення вивчення теми:
Учень:
- характеризує сутність економічного обґрунтування проекту, основні його компоненти;
- пояснює основні економічні поняття;
- характеризує поняття прибутку cтосовно теми проекту; процес формування ринкової ціни;
- називає шляхи економії матеріальних ресурсів даного проекту;
- визначає собівартість майбутнього виробу.


Вам можуть знадобитися:

Реферат: Собівартість продукції

Реферат з економічних наук

Получение наибольшего эффекта с наименьшими затратами, экономия трудовых, материальных и финансовых ресурсов зависят от того, как решает предприятие вопросы снижения себестоимости продукции. Выявление резервов снижения себестоимости должно опираться на комплексный технико-экономический анализ работы предприятия: изучение технического и организационного уровня производства, использование производс...

Реферат: Розробка товара

Реферат з технічних наук, виробництва

З урахуванням швидких змін у смаках, технології і стані конкуренції фірма не може покладатися тільки на існуючі товари. Споживач чекає нових удосконалених виробів. Конкуренти додають максимум зусиль, щоб забезпечити його цими новинками. З цього випливає, що в кожної фірми повинна бути своя програма розробки нових товарів. Фірма може одержити новинки двома способами. В – першому, шляхом придбання і...

Реферат: Розробка і виведення нового товару на ринок

Реферат з економічних наук

В автомобильной промышленности также оценили преимущества параллельной разработки товаров. В General Motors такой подход называют "параллельным машиностроением", в компании Ford — "концепцией команды" и "процесс-зависимым конструированием" — в компании Chrysler. Первые американские автомобили, по-строенные с использованием такого процесса. Ford Taurus и Mercury Sable, принесли большую популярность...

Реферат: Просування товару на ринок

Реферат з економічних наук

В сегодняшнем сложном мире все мы должны разбираться в маркетинге. Продавая машину, подыскивая работу, собирая средства на благотворительные нужды или пропагандируя идею, мы занимаемся маркетингом. Нам нужно знать, что представляет собой рынок, кто на нем действует, как он функционирует, каковы его запросы. Нам нужно разбираться в маркетинге и в нашей роли потребителей, и в нашей роли граждан. Кт...

Реферат: Просування продукції

Реферат з економічних наук

Выпуск новых продуктов необходим для достижения успешного развития компании. Если этого не происходит, то по мере усиления конкуренции, изменения конъюнктуры рынка и технологий, внедрения нововведений других фирм компания будет терять свои позиции. Но новые товары могут потерпеть неудачу – риск провала новинки также велик, как и вероятность ее успеха. Ключ к успеху новинки лежит в усилиях компании...